FOTKY | DENÍK | GUESTBOOK
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN

4.den - sobota 15.6.2013

Na dnešní ráno hlásí předpověď zataženou oblohu a možnost slabého deště, takže je možnost trošku dospat manko ze dní předcházejících. Vstáváme krátce po sedmé hodině a sluníčko je prozatím skutečně schováno za hradbou mraků. Naštěstí ale neprší, takže po snídani vyrážíme na poslední z malofatranských výšlapů. Pro začátek nás jako už tradičně čeká půlhodinka chůze do Snilovského sedla, odkud je to pak už jen kousíček k horní stanici lanovky z Vrátné doliny.

více fotek z výšlapu na Kraviarské

Zde si dáváme na posilněnou jednu rychlou točenou kofolu a z terasy přilehlé chaty pozorujeme jak se sluníčko přece jen chvílemi prodírá skrz mraky.

Dále pokračujeme v podstatě po vrstevnici, až těsně před rozcestím Chrapáky cesta přece jen začíná trochu klesat. Zato z Chrapáků nás čeká pěkný sešup do Sedla za Kraviarskym.

více fotek z výšlapu na Kraviarské

Výstup ze sedla na samotný vrchol Kraviarske je sice poměrně prudký, ale krátký, takže za nějakých dvacet minut jsme nahoře. Výhledy jsou i odtud samozřejmě výborné, byť dnešní počasí jim zrovna dvakrát nepřeje.

Po asi půlhodinovém odpočinku a kochání se vydáváme zpátky dolů do Sedla za Kraviarskym, během čtvrthodinového sestupu se mraky znatelně rozestupují a sluníčko přebírá vládu nad oblohou. Nabízí se pěkně pohledy zpět na výstupovou cesty na vrchol.

Ze sedla nás čeká asi nejnáročnější část celé dnešní trasy, výstup na rozcestí Chrapáky, ale není to nakonec tak hrozné jak to vypadalo cestou dolů.

více fotek z výšlapu na Kraviarské

Pokračování k horní stanici lanovky už je v podstatě pohodová procházka, okořeněná parádními výhledy směrem na Rozsutce...

... i na Kraviarske na jehož vrcholu jsme ještě před malou chvíli byli.

více fotek z výšlapu na Kraviarské

Na horní stanici lanovky opět neodoláváme vychlazené kofole a užváme si výhledy na hlavní hřeben na Chleb, Hromové a Steny.

V poměrně časném odpoledni scházíme po již důvěrně známé stezce zpět na Chatu pod Chlebom.

více fotek z výšlapu na Kraviarské

Sobotní večer na chatě je poněkud bouřlivější než předchozí, chata i povala je až po strop plná. Ale nakonec ruch kolem jedenácté utichá a daří se nám vcelku v pohodě usnout.